Onze partners

Stichting ODIN biedt u als enige partij in Nederland één ingang naar alle mogelijkheden om uw woekerpolis maximaal aan te pakken.

Er zijn in Nederland steeds meer partijen die zich bezighouden met ontwoekeren. U ziet soms door de bomen het bos niet meer. Moet u nu eerst claimen of eerst verbeteren? Of allebei? En waar begint u dan mee?

Dat is precies waar Stichting ODIN u helpt. Met een heldere analyse van uw polis, die volstrekt onafhankelijk is. En die aangeeft hoe u de zaken het beste verder kunt aanpakken.

Stichting ODIN werkt alleen samen met de meest vooraanstaande partijen in de markt en bewaakt de kwaliteit van processen.Om u deze full service dienst te kunnen leveren, werken wij nauw samen met de volgende partijen.

VERENIGING WOEKERPOLIS.NL (voor schade uit het verleden)
Elke cliënt die bij Stichting ODIN een rapport integraal ontwoekeren aanvraagt, wordt gratis en automatisch aangemeld voor een massaclaim procedure. Hiervoor werken wij samen met de Vereniging Woekerpolis.nl, de meest vooraanstaande partij op dit gebied.
Zodra een massaclaim wordt gerealiseerd, deelt u mee in het resultaat.

ZELFSTANDIGE CLAIMEXPERTS (voor schade uit het verleden)
Uw polis wordt ook automatisch gecontroleerd op de mogelijkheid voor een individuele claimprocedure (via KIFiD). Is uw polis daarvoor geschikt, dan brengen wij u in contact met een zelfstandig werkende claimexpert die dit verder voor u verzorgt. U sluit daarvoor een aparte overeenkomst met de claimexpert. Stichting ODIN werkt samen met diverse claimexperts in Nederland.

ODIN ADVIESPARTNERS (voor verbeteren naar de toekomst)
Als uit ons rapport blijkt dat u het rendement in uw polis sterk kunt verbeteren en risico's kunt verminderen, dan kunt u verbeteren via uw eigen advieskantoor of via een met ODIN samenwerkend advieskantoor. In het laatste geval bent u er zeker van dat het kantoor door ons is getoetst, geen torenhoge tarieven rekent, periodiek wordt gecontroleerd op kwaliteit en 100% onafhankeljik is.

WOEKERPOLISVRIJ (voor verbeteren naar de toekomst)
U kunt ook zonder advieskantoor uw polis verbeteren. Daarvoor werken wij samen met WoekerpolisVrij. Via een 7-stappen plan kunt u een woekerpolis zelfstandig verbeteren. U heeft de beschikking over instructievideo's, voorbeeldbrieven en andere digitale ondersteuning. De kosten van dit systeem bedragen slechts €89,00. Mocht u toch nog vastlopen in het proces, dan staat een ODIN adviespartner klaar om u te helpen.

Stichting OdinStichting OdinStichting OdinStichting OdinStichting OdinStichting OdinStichting OdinStichting Odin