SERVICEPROVIDERS

Edwin de Jel
is domeinhouder Serviceproviders bij ODIN. Edwin is mede eigenaar van FINDIFFERENT BV en DIFFERENTWORLD BV. Edwin is zelf tussenpersoon geweest en ook accountmanager voor een van de grootste serviceproviders in ons land. Met zijn (consultancy) bedrijven helpt Edwin ondernemers weer de weg omhoog te vinden in deze moeilijke tijden. Zijn specifieke activiteiten brachten hem veelvuldig in contact met Serviceproviders, waardoor hij intensieve kennis heeft van deze markt.

De Passie van Edwin
Daar waar financieel winstbejag voor een bepaalde groep mensen gold, hebben gelukkig de goede tussenpersonen en organisaties het roer weer overgenomen. Het is mijn passie deze groep ondernemers te onder- steunen in hun keuzes op vooral het terrein van Serviceproviders. Want een goede businesspartner is essentieel om effectief en efficiënt te kunnen blijven werken aan het verhogen van de klantsatisfactie.

Edwin en ODIN
ODIN heeft de potentie om het kloppende informatiehart van onze markt te worden. Zeker zijn er verschillende brancheorganisatie en initiatieven naast ODIN, maar wij brengen ervaring en informatie toch op een geheel nieuwe en unieke wijze bij elkaar. ODIN is ook een prima platform om onze visie sterker en nadrukkelijker over te brengen bij politiek en andere betrokkenen in de markt. HET IS TIJD VOOR VERNIEUWING.