CHANGE MANAGEMENT

Bart van Gaal
is domeinhouder Change Management bij ODIN. Bart heeft ruime management ervaring binnen verschillende soorten organisaties. Veranderen is een kwestie van het doen met de mensen, voor de mensen. In opdrachten waar Bart voor gevraagd wordt voegt hij daar altijd ook het klant perspectief aan toe. Als businessmanager die voor veranderingen gevraagd wordt besef je steeds weer dat iedereen die een grote verandering ondergaat in zijn werkbare leven dit slecht 1,1 keer mee maakt. Dus is change management een kwestie van het nieuwe laten ervaren en helpen het oude los te laten.

De Passie van Bart
De wens van de mens is mijn passie. Wat wil de mens, en vul dat voor de mens in. Als klant, medewerker of opdrachtgever. Maar ook in prive omstandigheden als zoon of dochter of partner. Wat is er leuker dan een tevreden omgeving te hebben? Veranderen kan alleen wanneer er een wil is. Die wil is te creëren, maar pas als die wil er is, kan de weg naar het nieuwe worden ingezet.

Samen met mensen onverwachte dingen toch voor elkaar krijgen. Samen veranderen, zaken bereiken waarbij iedereen in zijn kracht wordt gezet en zijn/haar zwakheden geaccepteerd worden en gecompenseerd door anderen.

Bart en ODIN
De verandering die adviseurs door gaan maken gaat verder dan de schakel Intermediair. Niet alleen verandert de relatie adviseur en klant, maar ook adviseur en leverancier. Wanneer niet langer de maatschappij de adviseur betaalt maar de klant, zal de binding met de financiele instelling veranderen naar een relatie die gebasseerd is op het beste product en de snelste diensten.

Samen met de adviseur gaan wij dit proces in en gaan wij ook helpen de klant te begeleiden naar het nieuwe en leren om het oude los te laten. Tegelijkertijd houden wij in de gaten of de maatschappijen ook op tijd klaar zijn voor het nieuwe werken.