SALES & MARKETING

Anton van Beek
is de domeinhouder Sales & Marketing bij ODIN. Anton is  een zeer ervaren Senior Manager met een brede ervaring op het gebied van Sales en Marketing en begeleidt, coacht en traint in het dagelijkse leven veel verschillende organisaties en ondernemers naar betere resultaten.

In 1976 is Anton onder aan de ladder begonnen in de dienstverlenende sector en opgeklommen tot sales director. In 2004 startte Anton Transfiguro met als doel mensen en organisaties te helpen echt beter te worden. Zijn motto: hogere arbeidsproductiviteit, blijvend resultaat en meer werkplezier.

Effectieve sales- en marketing, pragmatische aanpak en richting en koers geven aan acties voor succes, met een focus op het component gedrag. Juist binnen de financiële dienstverlening, waarbij de ontwikkelingen elkaar razendsnel opvolgen, wil Anton kennis van deze elementaire onderwerpen delen.

De passie van Anton
Kernwoorden die aan Anton worden toegeschreven zijn, humor, enthousiasme, passie, scherpte en (functioneel) confronterend. Trainen, coachen en mensen helpen naar optimale resultaten zijn zijn grote passie en is voor de deelnemers altijd een feest. De onderwerpen worden op een humorvolle en praktisch bruikbare manier aangeboden. Resultaatgericht werken staat daarbij centraal. Regelmatig zal Anton daarom ook workshops aanbieden.

Anton en ODIN
Via een wederzijdse relatie ben ik met ODIN in contact gekomen. Door de klik werd mij al snel gevraagd om domeinhouder binnen ODIN te worden. Als domeinhouder Sales en Marketing zal ik mij inzetten voor verschillende vormen van integere maar succesvolle sales en marketing, waarbij aandacht voor de klant en integriteit centraal staan, zodat we samen met creativiteit de toekomst vol vertrouwen tegemoet kunnen gaan.