INNOVATIE

Martin Gast
is domeinhouder Innovatie bij ODIN. Vanaf 1984 heeft Martin diverse, vooral commerciële, functies bij verschillende verzekeraars vervuld en de ontwikkelingen van de financiële markten op de voet gevolgd. Vanaf 2009 is hij als trainer/docent actief en verzorgt vanuit die rol veel Permanente Educatie bijeenkomsten voor de financieel adviseurs. Martin is als echte innovator ook oprichter van de franchiseorganisatie Financieel FamiliePlanner.

De Passie van Martin
Darwin had een stelling over evolutie: Het is degene die zich het best weet aan te passen aan een veranderende situatie die zal overleven. Vanuit een diepgewortelde overtuiging dat de financieel adviseur een uitermate belangrijke rol kan spelen bij de financiële en administratieve huishouding van de consument, is het de passie van Martin om door innovatieve nieuwe diensten en toepassingen de rol van de financieel adviseur op die positie te brengen waar het ook hoort.

Martin en ODIN
Dat ODIN zelf een belangrijke innovator is bewijst zij dagelijks. Daarom ondersteun ik het belang van een kennisplatform als ODIN van harte. Het is tijd voor een nieuwe vorm van financieel advies. Daarbij is samenwerken en delen van informatie een must. ODIN biedt de leden daarvoor een prima platform, waar ik graag mijn bijdrage aan lever.