FEE & FACTURATIE

Eric Rooderkerk
is domeinhouder Fee & Facturatie bij ODIN.  Eric is eigenaar van E-Factuur Intermediair, ofwel EFI, een speciaal ontwikkelde Facturatie en Abonnementen applicatie met een geautomatiseerd Debiteuren- beheersysteem voor het assurantie en financieel Advieskantoor. Eric heeft jarenlange ervaring in alle facetten van het verzekeringsbedrijf en heeft ook enkele jaren een assurantiekantoor gehad. Deze 'door de wol geverfde' allrounder helpt nu collega's met de overstap naar nieuwe beloningsmodellen.

De Passie van Eric
Het is mijn passie om samen met het assurantie en financieel Advieskantoor het belangrijke incassotraject en debiteurenbeheer effectief én efficiënt in te richten. Voor ondernemers is goed debiteurenbeheer uiterst belangrijk. Vooral in de nieuwe advieswereld waar provisie naar de achtergrond verdwijnt.

Eric en ODIN
Ik ondersteun het belang van een kennisplatform als ODIN van harte. Door alle ingrijpende veranderingen is samenwerken en het delen van kennis en kunde belangrijk. ODIN biedt de leden daarvoor een prima platform. Door het provisieverbod ontstaan nieuwe businessmodellen met directe beloningsvormen zoals, uurtarief, verrichtingentarief en abonnementen. Om al deze betalingen effectief te kunnen incasseren is het natuurlijk evident dat Advieskantoren goede tools hebben en ondersteuning krijgen. Ik vind het erg leuk om u te helpen met deze nieuwe ontwikkelingen van fee en facturatie en deel graag mijn kennis en ervaring met u.