ECHTSCHEIDING

Edwin Zeegers
is domeinhouder Echtscheiding bij ODIN. Edwin is franchisenemer bij de Scheidingsplanner voor het gebied Delft – Westland - Maassluis. Als geregistreerd financieel echtscheidingsadviseur ( RFEA) adviseert Edwin al sinds 2008 klanten bij een echtscheiding. Wanneer de partners in een gezamenlijk overleg uit elkaar willen, gaat het gesprek voor ongeveer 80% over geld. Denk maar eens aan de vermogensverdeling, de kinderkosten, partneralimentatie en de verdeling van de pensioenen. In een overzichtelijk scheidingsplan komen alle elementen samen en kunnen de partners gefundeerde beslissingen nemen.

De Passie van Edwin
Mijn passie is om mijn klanten inzicht te geven in hun financiële situatie na de scheiding. Door dit inzicht kunnen de ex-partners vaak nog met elkaar, na de scheiding, gezamenlijk door één deur. Dit is heel belangrijk voor de gezamenlijk opvoeding van de kinderen of de naleving van de afspraken die in het convenant zijn gemaakt.

Edwin en ODIN
Door de grote diversiteit aan adviseurs dat is aangesloten bij ODIN kunnen we gezamenlijk de financiële adviseurs weer een ander gezicht geven wat ten goede komt aan de gehele markt!