Gratis quickscan woekerpolis

Voor veel mensen is het aanpakken van een woekerpolis een moeilijke beslissing. Niet voor niets zijn er nog ruim 4,5 miljoen woekerpolissen in omloop. Met de 'quickscan woekerpolis' kunnen wij u helpen. Gratis.

Vindt u het nog te vroeg om een Rapport Integraal Ontwoekeren te bestellen? Of om direct te gaan verbeteren of claimen? Dan kunt u met onze gratis 'quickscan woekerpolis' ontdekken of u een woekerpolis heeft. En hoe noodzakelijk het in uw geval is om wel of geen actie te ondernemen. Voor het maken van de 'quickscan woekerpolis' hebben wij alleen het laatste jaaroverzicht van uw polis nodig.
Een jaaroverzicht ziet er ongeveer zo uit.

Bekijk hier een voorbeeld van een 'quickscan woekerpolis'. Met het resultaat van onze scan kunt u de onderstaande vervolgstappen zetten.

1. U vraagt een Rapport Integraal Ontwoekeren aan.
  2. U gaat verbeteren. Bijvoorbeeld via een ODIN adviespartner.
  3. U gaat claimen door een claimexpert in te schakelen.

Vraag hieronder uw gratis 'quickscan woekerpolis' aan. U hoeft alleen maar uw laatste jaaroverzicht van de polis te uploaden. Lukt dat niet, stuur dan een mail met het laatste jaaroverzicht van uw polis naar info@stichting-odin.nl o.v.v. 'quickscan woekerpolis'.

Let er op dat u alle bladen van het jaaroverzicht mee stuurt. Incomplete overzichten moeten wij helaas retourneren en zult u opnieuw moeten indienen.

Aanvraag gratis quickscan woekerpolis

De heer